سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

قالب مشاور املاک حرفه ای وردپرس Propertya


قالب مشاور املاک حرفه ای وردپرس Propertya

قالب Propertya یک قالب حرفه ای وردپرس برای سایت های املاک و مستغلات است. این قالب شامل امکاناتی مانند جستجوی پیشرفته، نمایش گالری تصاویر، نقشه های تعاملی و سیستم مدیریت املاک است. با استفاده از این قالب، می توانید یک وب سایت حرفه ای و جذاب برای املاک خود ایجاد کنید.

قالب Propertya دارای طراحی زیبا و کاربر پسندی است که به راحتی قابل تنظیم و سفارشی سازی است. این قالب با استفاده از فریمورک Bootstrap 4 و CSS3 طراحی شده است و به صورت کاملا واکنشگرا است. همچنین، این قالب با استفاده از افزونه های مختلفی مانند WPBakery و Slider Revolution همراه است.

امکانات دیگری که در قالب Propertya وجود دارد شامل فرم تماس، مدیریت املاک، نمایش مشخصات ملک، نمایش لیست ملک ها و نمایش جزئیات ملک است. با استفاده از این قالب، می توانید به راحتی یک وب سایت حرفه ای و قابل اعتماد برای املاک خود داشته باشید.

در کل، قالب Propertya یک قالب وردپرس حرفه ای و کامل برای سایت های املاک و مستغلات است که با امکانات و قابلیت های بیشمار خود، به شما کمک می کند تا یک وب سایت جذاب و حرفه ای برای املاک خود ایجاد کنید.

1. طراحی حرفه ای و ریسپانسیو
2. قابلیت نمایش املاک با چندین نوع لیست و نمایش
3. امکان جستجوی پیشرفته با فیلترهای مختلف
4. نمایش نقشه و موقعیت ملک در گوگل مپ
5. قابلیت افزودن ویدیو و تصاویر با کیفیت بالا برای هر ملک
6. پشتیبانی از چندین زبان
7. قابلیت افزودن فرم تماس و ایمیل در صفحات ملک
8. امکان افزودن نوع ملک و قیمت به صورت دلخواه
9. قابلیت افزودن ویژگی های ملک به صورت دلخواه
10. پشتیبانی از افزونه های مختلف مانند WPML، Yoast SEO و Contact Form 7.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام