سرزمین گرافیک :: مرجع دانلود قالب وب و فایل های لایه باز گرافیکی

سرزمین گرافیک مرجع دانلود فایل های لایه باز فتوشاپ ، تصاویر استوک ، دانلود قالب ها و پلاگین های وردپرس ، جوملا ، اوپن کارت و ... می باشد

قالب پزشکی و سلامت وردپرس Health Care


قالب پزشکی و سلامت وردپرس Health Care

قالب Health Care یکی از بهترین قالب‌های وردپرسی در حوزه پزشکی و سلامت است. این قالب با طراحی زیبا و حرفه‌ای، مناسب برای وبسایت‌های مربوط به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، پزشکان و سایر مراکز درمانی می‌باشد.

قالب Health Care دارای امکانات بسیاری است که باعث می‌شود وبسایت شما بهترین شکل ممکن را داشته باشد. این قالب شامل ابزارهایی مانند اسلایدر، فرم تماس، نمایشگر زمان و تاریخ، نمایشگر محل، فرم جستجو و بسیاری از امکانات دیگر است.

همچنین، قالب Health Care با استفاده از فریمورک Bootstrap 3 و بر پایه تکنولوژی HTML5 و CSS3 طراحی شده است که باعث می‌شود وبسایت شما بهترین شکل ممکن را داشته باشد و به راحتی قابل تنظیم و سفارشی‌سازی باشد.

در کل، قالب Health Care یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید برای وبسایت خود در حوزه پزشکی و سلامت انتخاب کنید. با استفاده از این قالب، شما می‌توانید یک وبسایت حرفه‌ای و جذاب برای مراکز درمانی خود ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

1. طراحی حرفه‌ای و قابل تنظیم
2. امکان نمایش خدمات پزشکی و سلامت
3. قابلیت نمایش تیم پزشکی و متخصصان
4. امکان ایجاد صفحات وبلاگ
5. قابلیت نمایش نظرات و بازخوردهای بیماران
6. امکان ایجاد فرم تماس با پزشکان
7. امکان نمایش ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی
8. پشتیبانی از ابزارهای SEO
9. قابلیت نمایش آخرین اخبار پزشکی و سلامت
10. پشتیبانی از افزونه‌های متعدد وردپرس.

جهت دانلود قالب های وب و فایل های گرافیکی می بایست ابتدا در سایت ثبت نام نمایید

ثبت نام